سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ چیز نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، منفورتر ازبخل و بدخویی نیست که این یک، همان گونه که سرکه عسل را تباه می کند، ایمان را تباه می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 89 شهریور 12 , ساعت 5:0 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اغسِلْنی فیهِ من الذُّنوبِ وطَهِّرْنی فیهِ من العُیوبِ وامْتَحِنْ قَلْبی فیهِ بِتَقْوَى القُلوبِ یا مُقیلَ عَثَراتِ المُذْنِبین.
خدایا بشوى مرا در این ماه از گناه و پاکم نما در آن از عیب‌ها وآزمایش کن دلم را در آن به پرهیزکارى دل‌ها اى چشم پوش لغزش‌هاى گناهکاران.

پنج شنبه 89 شهریور 11 , ساعت 5:25 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
اَللّهمَّ افتَح لی فیهِ اَبوابَ فَضلِکَ وَ اَنزِل عَلَیَّ فیهِ بَرَکاتِکَ وَ وَفِّقنی فیهِ لموجِباتِ مَرضاتِکَ وَ اسکِنّی فیه بُحبوحاتِ جَنّاتِکَ یا مجیبَ دَعوَةِ المُضطَرّینَ.
خداوندا!
در این روز بر من درهای فضل و کرمت را بگشا و بر من برکاتت را نازل فرما و بر موجبات رضا و خشنودیت موفقم بدار و در وسط بهشت هایت مرا مسکن ده، ای پذیرنده دعای پریشانان و درماندگان!



چهارشنبه 89 شهریور 10 , ساعت 4:53 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ اجْعَلْ لی فیهِ الى مَرْضاتِکَ دلیلاً و لا تَجْعَل للشَّیْطانِ فیهِ علیَّ سَبیلاً واجْعَلِ الجَنّةِ لی منْزِلاً و مَقیلاً یا قاضیَ حَوائِجَ الطّالِبین.
خدایا قرار بده برایم در آن به سوى خوشنودی‌هایت راهنمایى و قرار مده شیطان را در آن بر من راهى و قرار بده بهشت را برایم منزل و آسایـشگاه اى برآورنده حاجت‌هاى جویندگان.


سه شنبه 89 شهریور 9 , ساعت 5:33 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
النّاسُ نیامٌ فَاِذا ماتوا انتَبَهوا
مردم در خواب هستند، پس زمانیکه می میرند بیدار می شوند
اما چه سود!!!!!!!!!!!!!!!

سه شنبه 89 شهریور 9 , ساعت 5:30 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ افْتَحْ لی فیهِ أبوابَ الجِنانِ واغْلِقْ عَنّی فیهِ أبوابَ النّیرانِ وَ وَفّقْنی فیهِ لِتِلاوَهِ القرآنِ یا مُنَزّلِ السّکینهِ فی قُلوبِ المؤمِنین.
خدایا بگشا برایم در این روز درهاى بهشت و ببند برایم درهاى آتش دوزخ را و توفیقم ده در آن براى تلاوت قرآن، اى نازل‌کننده آرامش در دل‌هاى مومنان.



دوشنبه 89 شهریور 8 , ساعت 5:15 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَّ وَفِّر فیهِ حَظّی مِن بَرَکاتِهِ، وَ سَهِّل سَبیلی فیهِ الی خَیراتِهِ، وَلا تَحرِمنی قَبُولَ حَسَناتِهِ یا هادیاً الی الحَقّ المُبین.
خدایا در این روز بهره مرا از برکاتش وافر گردان، و راهم را به سوی خیراتش سهل و آسان ساز و از حسنات مقبول آن مرا محروم مساز. ای راهنمای به سوی دین حق وحقیقت آشکار.

یکشنبه 89 شهریور 7 , ساعت 6:22 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم
اللّهُمَّ نَبِّهنی فیهِ لِبَرَکاتِ اَسحارِهِ وَ نَوِّر فیهِ قَلبی بِضیاءِ اَنوارِهِ وَ خُذ بِکُلِّ اَعضائی اِلَی اتِّباعِ اثارِهِ بِنورِکَ یا مُنَوِّرَ قُلوبِ العارِفینَ.
ای خدا مرا در این روز برای برکات سحرها بیدار و متنبّه ساز و دلم را به روشنی انوار سحر منوّر گردان و تمام اعضاء را برای آثار و برکات این روز مسخّر فرما به نور خود ای روشنی بخش دلهای عارفان.

شنبه 89 شهریور 6 , ساعت 6:2 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَ اهدِنی فیهِ لِصالحِ الاَعمالِ وَ اقضِ لی فیهِ الحَوائج وَ الامال یا مَن لا یَحتاجُ الی التَّفسیرِ وَ السُّوال یا عالِماً بِما فی صُدورِ العالَمین صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَ الِهِ الطّاهَرین.

ای خدا! مرا در این روز به اعمال صالحه راهنمایی کن و حاجت‌ها و آرزوهایم را برآورده ساز. ای کسی که نیازمند شرح و سوال بندگان نیستی، ای خدایی که ناگفته به حاجات و به اسرار خلق آگاهی بر محمد و آل اطهار او درود فرست.

شنبه 89 شهریور 6 , ساعت 4:18 صبح
بسم الله الرحمن الرحیم
أَللّهُمَّ وَفِّقْنی فیهِ لِمُوافَقَهِ الْأَبْرارِ؛ وَ جَنِّبْنی فیهِ مُرافَقَهَ الْأَشْرارِ؛ وَ آوِنی فیهِ بِرَحْمَتِکَ إِلی دارِ الْقَرارِ بِإِلهیَّتِکَ یا إِلهَ الْعالَمینَ.

خداوندا مرا در این روز در همراهی و همگامی نیکان توفیق ده و از همنشینی و همراهی بَدان، دورم ساز و به مهر و رحمتت به سرای آرامش درآورم، به حق خداوندی‌ات ای معبود جهانیان.



پنج شنبه 89 شهریور 4 , ساعت 6:39 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم
أَللّهُمَّ ارْزُقْنی فیهِ طاعَةَ الْخاشِعینَ وَاشْرَحْ فیهِ صَدْری بإِنابَهِ الْمُخْبِتینَ بِأَمانِکَ یا أَمانَ الْخآئِفینَ.
خداوندا در این روز، طاعات بندگان فروتن را روزی‌ام فرما و با توبه فروتنان، سینه‌ام گشای به حق پناهت ای پناه بیمناکان.


   1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ