سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتگو با دانشمندان، مایه بهره مندی ازایشان و به دست آوردن فضیلتهای آنان است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 شهریور 3 , ساعت 6:18 عصر
بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَ لا تُؤاخِذنی فیهِ بِالعَثَراتِ وَ اَقِلنی فیهِ مِنَ الخَطایا وَ الهَفَواتِ وَ لاتَجعَلنی فیهِ غَرَضاً لِلبَلایا وَ الافاتِ بِعِزَّتِکَ یا عِزَّ المُسلِمینَ.

ای خدا در این روز مرا به لغزش هایم مواخذه مفرما و عذر خبط و خطاهایم بپذیر و مرا هدف تیر بلاها و آفت ها قرار مده به عزت و جلالت ای عزت بخش اهل اسلام.

سه شنبه 89 شهریور 2 , ساعت 2:11 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 أَللّهُمَّ طَهِّرْنی فیهِ مِنَ الدَّنَسِ وَالْأَقْذارِ؛ وَ صَبِّرْنی فیهِ عَلی کائِناتِ الْأَقْدارِ؛ وَ وَفِّقْنی فیهِ لِلتُّقی وَ صُحْبَةِ الْأَبْرارِ بِعَوْنِکَ یا قُرَّهَ عَیْنِ الْمَساکینِ.

خداوندا مرا از ناپاکی و پلیدی پاک فرما و در این روز، بر مقدراتی که شدنی است، صبرم عطا کن و مرا در این روز، به پرهیزگاری و همنشینی با نیکان توفیق ده، به حق مدد و یاری‌ات ای روشنی چشم بینوایان.

دوشنبه 89 شهریور 1 , ساعت 9:48 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَ زَیِّنّی فیهِ بِالسِّترِ وَ العِفافِ وَ استُرنی فیهِ بِلِباسِ القُنوعِ وَ الکَفافِ وَ احمِلنی فیهِ عَلَی العَدلِ وَ الاِنصافِ وَ امِنّی فیهِ مِن کُلِّ ما اَخافُ بِعِصمَتِکَ یا عِصمَةَ الخائِفینَ

ای خدا در این روز مرا بر زیور ستر و عفت بیارای و به جامه قناعت و کفاف بپوشان و به کار عدل و انصاف بدار و از هر چه ترسانم مرا ایمن ساز به نگهبانی خود ای نگهدار عصمت بخش خدا ترسان.


یکشنبه 89 مرداد 31 , ساعت 7:24 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ حَبّبْ الیّ فیهِ الإحْسانَ وکَرّهْ الیّ فیهِ الفُسوقَ والعِصْیانَ وحَرّمْ علیّ فیهِ السّخَطَ والنّیرانَ بِعَوْنِکَ یا غیاثَ المُسْتغیثین.

خدایا دوست گردان بمن در این روز نیکى را و نـاپسند بدار در این روز فسق و نافرمانى را و حرام کن بر من در آن خشم و سوزندگى را به یاریت اى دادرس داد خواهان.


شنبه 89 مرداد 30 , ساعت 4:50 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْمُتَوَکِّلینَ عَلَیْکَ وَاجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْفاَّئِزینَ لَدَیْکَ وَاجْعَلْنى فیهِ مِنَ الْمُقَرَّبینَ اِلَیْکَ بِاِحْسانِکَ یا غایَةَ الطّالِبینَ.

خدا مرا در این روز از متوکلان درگاهت قرار ده و مقرر نما در این روز از کامروایان حضرتت و مقربان درگاهت باشم به حق احسانت ای نهایت همه جویندگان

جمعه 89 مرداد 29 , ساعت 4:52 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهمَ اجعَل لی فیهِ نَصیباً مِن رَحمَتِکَ الواسِعَة، وَ اهدِنی فیهِ لِبَراهینِکَ السّاطِعَة، و خُذ بِناصیَتی اِلی مَرضاتِکَ الجامِعَة، بِمَحَبَّتِکَ یا اَمَلَ المُشتاقین

ای خدا مرا نصیبی از رحمت واسعه خود عطا فرما و به ادله روشن خود هدایت فرما و پیشانی مرا بگیر و بسوی رضا و خشنودی که جامع است سوق ده. به حق دوستی و محبتت ای آرزوی مشتاقان


پنج شنبه 89 مرداد 28 , ساعت 3:50 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگارا درود فرست بر محمد و آل پاکش و دور ساز طول آرزوهای دنیای فانی را و کوتاه گردان آن را با درستکاری. تا به حدی که ابداً از آن ساعت عمر که گذشت به آرزوی ساعت دیگر نباشیم و از روز گذشته عمر، انتظار روز دیگر را نکشیم و ننشینیم منتظر پیوستن یک نفس به نفس دیگر و مطمئن نباشیم از پیوستن قدمی به قدم دیگر ...


پنج شنبه 89 مرداد 28 , ساعت 3:25 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهمَ ارزُقنی فیهِ رَحمَةَ الاَیتام و أِطعامَ الطَّعام و أِفشاءَ السَّلام و صُحبَةَ الکِرام، بِطَولِکَ یا مَلجَأَ الامِلین.

ای خدا در این روز مرا ترحم به یتیمان و اطعام به گرسنگان و افشاء و انتشار سلام در مسلمانان و مصاحبت نیکان نصیب فرما، به حق انعامت ای پناه آرزومندان.


چهارشنبه 89 مرداد 27 , ساعت 5:1 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهمّ أعنّی فیهِ على صِیامِهِ و قیامِهِ و جَنّبنی فیهِ من هَفَواتِهِ وآثامِهِ وارْزُقْنی فیهِ ذِکْرَکَ بِدوامِهِ بتوفیقِکَ یا هادیَ المُضِلّین.

خدایا مرا در این روز بر روزه و عبـادت یارى کن و از رفتارهای بیهوده و گناهان برکنارم دار و در آن، یادت را روزیم کن و مداومت بخش، به توفیق خودت اى راهنماى گمراهان.

چهارشنبه 89 مرداد 27 , ساعت 12:26 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

أَللّهُمَّ لاتَخْذُلْنی فیهِ لِتَعَرُّضِ مَعْصَیِتکَ وَ لا تًضْرِبْنی بِسِیاطِ نَقِمَتِکَ؛ وَزَحْزِحْنی فیهِ مِنْ مُوجِباتِ سَخَطِکَ بِمَنِّکَ وَأَیادیکَ یا مُنْتَهی رَغْبَةِ الرّاغِبینَ.

خداوندا مرا در این روز به جهت آلایش به عصیانت خوار مساز و با تازیانه قهر و کیفرت مزن؛ و مرا در این روز از موجبات خشمت دور فرما. به لطف و نعمتت ای نهایت اشتیاق مشتاقان.

<      1   2   3   4      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ